Forum forum Pro-Ana Strona G│ˇwna forum Pro-Ana
Krˇtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

http://kosmetyczki.net/modules.php?name=Forum s&file=ind

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum Pro-Ana Strona G│ˇwna -> Forum Pro-Ana
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Po co i dla kogo?



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 651
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 22:58, 10 Kwi 2014    Temat postu: http://kosmetyczki.net/modules.php?name=Forum s&file=ind

zajrzałam ale nie mam czasu wszystkiego czytać, dlaczego mówisz ze dopiero to?
[link widoczny dla zalogowanych]
1)Base Attack - Technorocker 2007
A co do usg to doktor mnie pyta┼éa czy robimy,podgl─ůdamy ma┼é─ů czy nie,ja zawsze chcia┼éam.
i tytuly publikacji mowiace same za siebie
1/2 główki kapusty białej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
znacie jakies filmy lub ksi─ůzki o karze smierci???

Chcia┼éabym powiedzie─ç wszystkim mamom, ┼╝e mimo tak trudnego startu m├│j synek rozwija sie prawid┼éowo. [link widoczny dla zalogowanych] Chodzi o pozbycie si─Ö efektu toksyn, oczyszczenie organizmu i przy┼Ťpieszenie przemiany materii, bo podobno taki jest efekt oczyszczenia.
gorzej z samopoczuciem stale jestem zmeczona a lenia mam ze szok . he he he, dobre Adam! up ponawiam zapytanie widze, ┼╝e nie tylko ja mam takie problemy. -- dow├│d osobisty [link widoczny dla zalogowanych]
dobre krawcowe potrafia zrobic cuda. odwala jej... Owszem jest depilator w ofercie. Ktos mi kiedys wspomnia┼é ze tak. [link widoczny dla zalogowanych] 11.jpg?path=pgallery&path_key=Monroe ,%20Marilyn&seq=11 Shakira - waka Waka Znacie co┼Ť???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
jesli jest rozw├│d bez orzekania o winie to po rozwodzie, s─ůd zrwaca CI po┼éow─Ö koszt├│w s─ůdowych, kt├│re to s─ůd wyci─ůga od drugiej strony.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wole miec 160 cm i kazdego faceta niz 180 cm i zyrafe w zoo
[link widoczny dla zalogowanych]
Doradzaj─ů i rozdaj─ů ulotki z promocj─ů na baleja┼╝.
ja zarazi┼éam si─Ö w ci─ů┼╝y na toksoplazmoze.
[link widoczny dla zalogowanych]
W takim razie masz super Ja nie mam tak dobrze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Maguniu, ┼╝ycz─Ö Ci aby┼Ť dope┼éni┼éa z m─Ö┼╝em Waszej mi┼éosci, zebyscie nie czuli wiecej pustki.
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak my┼Ťlicie? [link widoczny dla zalogowanych] To co ty robisz niestety ale doprowadzi─ç mo┼╝e do odwrotnego efektu ni┼╝ zak┼éadasz.
no wlasnie, ja mam takie same pytania odnosnie operacji jak poprzedniczka, ja nie mam miesniakow, ale moja mama ma jednego, tylko, ze z niej uparciuch straszny i nie chce ich zoperowac! wytrzymasz Zielona,poczekaj na efekty a wtedy nic nie skusi Cie do zlamania diety nie wspomne o przyplywie energii,samopoczuciu swietnym No ja z ┼╝art├│w to tylko lekarzowi, kt├│ry mnie przyjmowa┼é do szpitala (ale nie by┼é przy porodzie), dzie┼ä po porodzie powiedzia┼éam, ┼╝e moje samopoczucie jest na 2 punkty. Aha, to ja nawet nie wiedzia┼éam ze to si─Ö trzeba a┼╝ tak tej diety trzyma─ç, nawet nie wiedzia┼éam ze stosuje si─Ö ja z owocami warzywami i t.d.blacky75 a jest ta dieta gdzie┼Ť na inter ku? Zabieg odby┼é si─Ö u dentysty, prywatnie- ma do┼Ťwiadczenie i si─Ö tego podda┼é. [link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo mi pomog┼éy wypowiedzi kobiet ktore przezy┼éy to co ja , jestem z was dumna i dzieki wam znajduje si┼ée ┼╝eby ┼╝y─ç dalej dla siebie a nie dla niego . Dzwoni┼éam do kilku i ceny wsz─Ödzie by┼éy zbli┼╝one. Kto┼Ť zaraz powie mo┼╝na rodzi─ç w pa┼ästwowym szpitalu - b─Ödzie taniej. W pierwszej ciazy podczas polowkowego usg lekarz stwierdzil ze bedzie miala syna zatem przez reszte ciazy wraz z mezem wymyslali imie dla malego... pomoglo po 10dniowej kuracji z tym ze teraz co chwila siku mi sie chce ;p i gdy juz pojde sie wysikac to yyy leci kilka kropelek przy czym bardzo mnie boli wiec nie wiem czy to z tego czy coo... Co do serka wiejskiego lekkiego to jest na liscie zakazanej w fazie wprowadzajacej Atkinsa ogolnie to przestrzegal przed jedzeniem wszystkiego light dlatego bo takie produkty maja z zalozenia ograniczona ilosc tluszczu na rzecz weglowodanow. napisz.mi.meila.prosze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jezeli s─ů to blizny po szczepieniu przeciwko gruzlicy (w┼éasnie takie dzdzownice) to osobiscie radze zebys nie usuwa┼éa tego.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dużo sie dowiedziałam o swoich włosach i o tym co powinnam stosować i czego mam unikać.
Je┼Ťli kto┼Ť w og├│le si─Ö nie rusza to nawet vacu na niego podzia┼éa, bo w ko┼äcu wykona jak─ůkolwiek prac─Ö fizyczn─ů.

medycyna naturalna mo┼╝e by─ç stosowana na niewielkie przezi─Öbienie, katar lub kaszel i to nie zawsze, a nawiedzonych u nas ci dostatek
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem mo┼╝e to jest tak, ┼╝e ka┼╝dego trudno zadowoli─ç.
Od tamtej pory nie ma z tym problemu
rowniez rozowe z tej samej serii
[link widoczny dla zalogowanych]
tak jest najcz─Ö┼Ťciej:
[link widoczny dla zalogowanych]

Mi lekarka jakas poleci┼éa taka strasznie drog─ů nie wiem jaka nazwa, nie pamietam.. [link widoczny dla zalogowanych] Teraz ma 3, 5 roku za 2 tyg.
To moje pierwsze dziecko. Postanow┼éam, ┼╝e od dzi┼Ť b─Öd─Ö ─çwiczy─ç przez oko┼éo 1h/1,5h ka┼╝dego dnia (dzi┼Ť mam za sob─ů 80 minut ─çwicze┼ä). czym mog┼éabym sie zabezpieczyc??? w tygodniu do Ko┼Ťcio┼éa nie id─Ö ..... niekt├│re kobiety maj─ů po prostu tak─ů budow─Ö cia┼éa, na ch┼éopksi rozum jak miednica jest w─ůska, to gdzie┼Ť te wn─Ötrzno┼Ťci musz─ů si─Ö podzia─ç wi─Öc brzuch jest odstaj─ůcy, okr─ůg┼éy [link widoczny dla zalogowanych]
Jak tam checi Twojego mezczyzny? grzybki, i inne pie**olki, chodzilo mi o olivki, parmezan, miesko mielone, itp wg uznania ja ostatnia wizyte mialam w lutym wiecj czeka sie 10 miesiecy panstwowo.prywatnie moglam miec wczesniej w innej klinice 2 miesiace sie czeka ale chyba cos kolo 8 tys. no c├│┼╝. Przez te lata prze┼╝y┼éam mn├│stwo zabieg├│w, (dermabrazje, przeszczepy, wycinania Z) cierpienia i b├│lu. w┼éa┼Ťciwie nie ja wiec nie wiem nad czym ty narzekasz !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
witam was dzieczynki
[link widoczny dla zalogowanych]

sprawa do┼Ť─ç przykra i do┼Ť─ç wstydliwa, bo ona z kolei rodzi┼éa naturalnie po raz pierwszy i niestety nieby┼éo czasu na lewatyw─Ö, i skonczy┼éo si─Ö stolcem przy porodzie
[link widoczny dla zalogowanych]
stare cfk?
A dlaczego Cie maz opuszcil?
Kupowa┼éam w aptece przer├│┼╝ne ┼Ťrodki, ale zamiast traci─ç kg, traci┼éam niepotrzebnie kas─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
nawaliła tego białego wypełniacza, to chyba koniec leczenia kanałowego?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Opowiedz mi co┼Ť wi─Öcej prosze o prowadzeniu wyd┼éu┼╝ania na Lindleya w Warszawie.

prostownica [link widoczny dla zalogowanych] az do wrzesnia, przeciez mieli przed memorial day przeglosowac...
o co┼Ť w rodzaju mnv xj ---->wog├│le nic nie jeszsz?? trzymam za Was dziewczyny kciuki! Je┼Ťli jeste┼Ťcie ze Szczecina lub okolic (tak jak Ty, droga 'Bo Mi To Przeszkadza We Wszystkim') to my┼Ťl─Ö, ┼╝e mo┼╝ecie zerkn─ů─ç na stronk─Ö [link widoczny dla zalogowanych] s┼éodzik [link widoczny dla zalogowanych]
Ale wczoraj w zwi─ůzku z oczami posz┼éam do okulistki i poradzi┼éa mi hormony czyli HTZ .Ja faktycznie jestem w wieku menopauzy ale t┼éumaczy┼éam sobie ,,┼╝e ma z tuzin kole┼╝anek te┼╝ w tym wieku i wszystkie ┼Ťpi─ů jak przys┼éowiowe mopsy ..co robi─ç .Czy kt├│ras z Was wypr├│bowa┼éa hormonalna terapi─Ö zastepcz─ů ?? jasne przez kosciol , ok chcialam pomoc ale chyba byly to bez sensu stracone pol godziny narazie naucz sie kultury po co zaraz po chamsku sie odzywasz 167 i 69 kg-uwierzcie to duzo Wpad┼éam tu przez przypadek, ale wszystkie Wasze opinie bardzo mi pomog┼éy. UP Ja tez w polowie lipca wyjezdzam Takze nie zrobie dlugiej glodowki. Witam ja te┼╝ robi─Ö tipsy w Kielcach!
Cze┼Ť─ç Dziewczyny
[link widoczny dla zalogowanych]
Operoana, jest jeszcze kilka kwestii, zanim wybierzesz si─Ö pod skalpel
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum Pro-Ana Strona G│ˇwna -> Forum Pro-Ana Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin